Курси підвищення
кваліфікації для освітян
Дієві педагогічні інструменти, поради, навчальні матеріали від ПРАКТИКІВ – все для використання у роботі одразу після проходження курсу
- мінімум теорії
- конкретні приклади
- корисні посилання для самонавчання
Програми курсів
Курс “Поведінковий підхід у навчанні дітей з особливими освітніми потребами”
Для вчителів ЗНЗ, асистентів вчителів, вихователів, корекційних педагогів, логопедів, психологів, батьків.
Мета: ознайомити з основними принципами поведінкового підходу, активізувати практику застосування методів корекції небажаної поведінки дітей в умовах інклюзивної освіти.
- 23 заняття;
- тематичне тестування;
- систематизація основних принципів поведінкового підходу до навчання дітей з особливими освітніми потребами;
- засвоєння основних методів корекції небажаної поведінки в умовах інклюзивної освіти;
- підвищення рівня соціальної, етичної, здоров’язбережувальної, інклюзивної, психологічної, предметно-методичної, прогностичної, рефлексивної компетентностей.
Курс “Основи цифрової грамотності вчителя”
Для вчителів різних предметів, асистентів учителів, методистів, керівників ЗНЗ, фахівців центрів професійного розвитку педагогічних працівників.
Мета: надати науково-методичну та практичну допомогу педагогічним працівникам ЗЗСО з питань використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій, сприяти цифровізації навчального процесу, розвивати практику використання актуальних онлайн-інструментів у дистанційному навчанні в школах.
- 19 занять;
- тематичне тестування;
- ознайомлення з сучасними трендами впровадження хмарних технологій, сервіси Google в освітній процес;
- формування навичок використання інформаційно-комунікаційних технологій та мультимедійного контенту, створення авторських дидактичних матеріалів (тексти, таблиці, мультимедійні презентації);
- підвищення рівня лідерської, соціальної, інформаційно-цифрової, предметно-методичної, організаційної, проєктувальної, інноваційної компетентностей.
Курс “Сучасні освітні інструменти для учителя інформатики. Робота з обдарованими учнями”
Для вчителів інформатики, методистів, керівників ЗНЗ, фахівців центрів професійного розвитку педагогічних працівників.
Мета: надати науково-методичну та практичну допомогу учителям інформатики закладів загальної середньої освіти для планування та організації змісту навчання.
- 19 занять;
- тематичне тестування;
- ознайомлення з прикладами запровадження інноваційних технологій в освітній процес, основами програмування мовами С++ та Python;
- формування навичок створення предметного інтернет-ресурсу вчителя інформатики, організації навчальної роботи з розв’язування завдань за модулем «бази даних»;
- підвищення рівня соціальної, інформаційно-цифрової, предметно-методичної, організаційної, інноваційної компетентностей.
Курс “Моделювання уроків “Історія України” (НУШ)”
Для вчителів історії, асистентів учителів, заступників директорів із навчально-виховної та методичної роботи, керівників ЗЗСО, фахівців центрів професійного розвитку педагогічних працівників. (на основі модельної навчальної програми «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Васильків І.Д., Димій І.С., Шеремета Р.В.))
Мета: ознайомити з передумовами успішної реалізації рекомендованих МОН України модельних програм у контексті НУШ, поширити авторські успішні практики запровадження едьютейнменту на уроках історії для формування ключових компетентностей учнів, мотивувати вчителів до оновлення методик навчання та виховання.
- 19 занять;
- тематичне тестування;
- ознайомлення з порядком формування та затвердження авторської програми на основі модельної, з особливостями організації уроків історії в контексті НУШ, ураховуючи дистанційний режим навчання та інклюзію;
- опанування інноваційних методик едьютейнменту;
- підвищення рівня громадянської, соціальної, комунікативної, мовно-комунікативної, предметно-методичної, інформаційно-цифрової, інклюзивної, проєктувальної, організаційної, оцінювально-аналітичної, інноваційної компетентностей.
Курс “Предметно-мовна інтеграція навчання в системі початкової освіти”
Для вчителів початкової школи, учителів іноземної мови у початковій школі, методистів, керівників ЗНЗ.
Мета: сприяти розвитку предметно-мовної інтеграції у класах НУШ.
- 20 занять;
- тематичне тестування;
- ознайомлення з особливостями інтеграції в освітньому процесі (теорія та практика), правилами відбору та створення методичних матеріалів для реалізації предметно-мовної інтеграції в контексті НУШ;
- формування навичок розроблення навчального контенту із використанням іноземної мови як засобу інтеграції;
- підвищення рівня соціальної, емоційно-етичної, мовно-комунікативної, предметно-методичної, проєктувальної, прогностичної, рефлексивної компетентностей.
Курс “Дослідження географічних назв як засіб соціалізації учнів”
Для вчителів географії (природничих дисциплін), методистів, керівників ЗНЗ.
Мета: ознайомити з авторськими методичними розробками з організації дослідження учнями географічних назв рідного краю, сприяння оновленню змісту освіти.
- 20 занять;
- тематичне тестування;
- ознайомлення з теоретичними основами та практичними авторськими рекомендаціями щодо організації досліджень учнями закладу загальної середньої освіти географічних назв рідного краю (чи будь-якої іншої території);
- формування навичок прикладного застосування топонімів для конструювання уроку;
- підвищення рівня громадянської, екологічної, соціальної, цифрової, предметно-методичної, емоційно-етичної, організаційної, педагогічного партнерства, рефлексивної, дослідницької компетентностей.
Курс “Cool games як новітня методика на уроках фізкультури”
Для вчителів фізичної культури.
Мета: ознайомити з новими методиками проведення уроків фізкультури.
- 18 занять;
- тематичне тестування;
- ознайомлення з основними положеннями організації та правил естафет;
- формування ціннісного ставлення до власного здоров’я, набуття здоров’язбережувальної компетенції та стійкої мотивації до здорового образу життя, рухової активності;
- підвищення рівня якості проведення уроків фізичної культури та переходу до нових, цікавих молоді, яскравих форм такого проведення.
10 000+
людей користується нашою освітньою платформою
26 340+
навчальних матеріалів чекає, поки ви приєднаєтеся
13 країн
країн дивиться атмосферні уроки, бо наші учні живуть по всьому світу
100%
родин задоволені, що обрали Атмосферну школу
∞
кількість можливостей, які відкривають для себе наші учні та обирають свої улюблені
Вартість 1 курса
500 грн
- мінімум теорії;
- конкретні приклади;
- корисні покликання для самонавчання;
Реєстр видачі сертифікатів База не повна (на сьогодні у нас 60 видано сертифікатів (2022 – 37 шт., 2023 – 14 шт., 2024 – 9 шт).
Наші спікери
Покришень Дмитро
кандидат педагогічних наук, доцен, науковий керівник призерів конкурсу-захисту “Мала академія наук” секцій «Комп’ютерні науки» та «Технічні науки».Експерт МОН із оцінювання якості навчальних матеріалів для НУШ.
Колісніченко Сергій
вчитель вищої кваліфікаційної категорії, член науково-методичної ради міжнародної освітньої лабораторії «Verba Magistri». Увійшов до перших 50-ти вчителів України за версією Global Teacher Prize Ukraine 2021. Переможець обласного етапу та фіналіст заключного етапу Всеукраїнського конкурсу «Учитель року» 2010 та 2015 років.
Яйченя Марія
логопед, поведінковий аналітик, куратор АВА програм АВА центру для дітей з аутизмом та особливими освітніми потребами «А-вектор».
Каліткіна Ольга
психокорекційний педагог, поведінковий аналітик, фахівець з АВА терапії, куратор АВА програм, директор АВА центру для дітей з аутизмом та особливими освітніми потребами «А-вектор», мама дитини з аутизмом
СЕРТИФІКАТ
За результатами проходження курсу видається сертифікат про підвищення кваліфікації з усіма необхідними нормативними компонентами, відповідно до вимог Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників ( Постанова КМУ від 21 серпня 2019 р. №800 зі змінами та доповненнями від 27 грудня 2019 р. №1133).
Як відбувається навчання
Формат
Онлайн-відеокурс з автоматичним тестуванням для самооцінювання
Доступність
Записи всіх занять в постійному доступі, що дає змогу повторювати матеріал
Обсяг
30 годин (1 кредит ЄКТС)
Сертифікат
Сертифікат учасника/учасниці генерується автоматично у файл PDF після завершення підсумкового тестування та надсилається електронною поштою.
Відгуки
Ви часто мене питаєте, як наші успіхи на домашньому навчанні . Ще рано робити якісь висновки, та й, загалом, я сама наразі не бачу цілісної картини. Ми ще не вийшли на виконання завдань день у день (бо пізніше почали), але, звичайно, Маша не сильно через це і турбується. Контрольні роботи не прості, часом не вистачає виділеного часу, щоб відповісти на всі запитання. У звичайній школі вона була відмінницею. Але коли запитую, чи подобається тут, Маша з упевненістю відповідає: “ТАК!” Математику ловить, додаткових занять не потребує, а от з українською …. швидше за все, потрібен буде вчитель. Але я все ж думаю, що їй просто не подобається цей предмет, тому вона його ігнорує (я теж мови не любила). Зате дуже багато часу доня присвячує себе творчості – і це приносить їй задоволення. А я щиро радію за неї.
Марина Колос
Навчальний рік у новій школі завершено , позаду 7-й клас. Усі контрольні здано, чекаємо на табель. Мій перший рік без стресу, негативу до школи та поборів на штори А що так можна було? Знаєте, а я таки пишаюся собою! Це було, без заперечень, одне з найважливіших, доленосних, важких рішень. Я переступила через осуд оточуючих, але вчинила на користь моєї дитини – перевела її до нової школи, до дистанційного закладу “Атмосферна школа”. Це, повірте, дійсно крок у майбутнє. Цей рік прожили не в режимі “лінивий учень і зла мати”, ми були командою в дивовижному освітньому просторі. Уперше школа викликає в мене таке захоплення та глибоку повагу: від керівників та вчителів до адміністратора. Я жодної секунди не шкодувала, що Аліса тут навчається! Я пишаюся цим☺️ і @atschool.com.ua дякую всій команді ! З вами цікаво (буду відвертою, я теж уроки підглядаю☺️) і легко. Процвітання вам та розвитку! До зустрічі в новому навчальному році.
Векарева Рина
“Атмосферна” стала нашим вибором) Відмінна комунікація, подача матеріалу, термін здачі. Відучилися цей рік у 6 класі легко та цікаво.
Алла Ромашка
Дякуємо, Атмосферна Школа за чудовий, цікавий та насичений знаннями навчальний рік! Дякуємо за цікаві лабораторні роботи! Наш вчитель хімії Глеб Репич неперевершений! А Нудний Ден з фізики! Це круто та корисно, навіть, дорослим! Попереду відпочинок і до нових знань!
Жанна Косенко
Плюси Атмосферної в тому, що учень може прослухати урок навіть, коли десь їде, це дуже зручно! Другий плюс, це ваші відео з наочністю, коли вчитель показує мінерали дитині, вона їх бачить, коли проводить експеримент. Це величезні плюси вам, бо інші школи не мають такого арсеналу. Цікавий контент це найсильніший стимул.
Ярченко Руслана
За рік кількість учнів у нашому 11-му класі збільшилася втричі. І я ні разу не пошкодувала про свій вибір. Син навчався із задоволеннм. Оцінки чудові. Були деякі організаційні моменти, але де їх нема? Школа нова і десь трохи не вистачало досвіду, десь зростання випереджало розвиток, але загалом Атмосферна Школа молодці.
Георгій Коваленко
Щиро дякуємо! За креативність, технологічність, професійність, уважність до потреб учнів і готовність бути на зв’язку майже цілодобово. Буквально сьогодні син запитував, чи можна буде йому продовжувати навчатися в «Атмосферній школі» у разі завершення пандемії. Ми його заспокоїли 😉 І окрема подяка за вічні цінності і цитату Сковороди у відео привітанні. Та й повідомлення про входження до світової спільноти дистанційних шкіл надихає!
Яна Литовченко
Ваша школа це інша реальність, де немає примусу і контролю дорослих! Це дуже цікаві і сучасні уроки, без застарілої і неправдивої інформації. Це можливість дитині менше писати непотрібного в зошиті, а просто більше думати над відповіддю замість писанини. Це можливість створити свій графік навчання, наприклад, вивчати в день один предмет, кілька уроків підряд, а на наступний день інший. Дитина висипається і з гарним настроєм вчиться. Просто має вибір і це дуже мотивує Це був чудовий навчальний рік❤️
Дистанційне навчання – це можливість здобути середню освіту в атмосфері, яку створюють самі учні.
Обирайте програму, сплачуйте за навчання, а наші педагоги подбають про розвиток вашої дитини.
Маєте зауваження чи пропозиції? Будемо раді їх почути.
Хорошая Юлія